نوشته شده توسط : اکبر

مزایای پارتیشن شیشه ای اداری

 

این متن با هدف معرفی انواع پارتیشن ها توسط تیم طراحی پارتیشن شیشه ای شیشکس تهیه و نگارش شده است، جهت خرید انواع تجهیزات دکوراسیون داخلی و اجرای پروژه های پارتیشن بندی اداری می توانید به سایت این مجموعه مراجعه کرده و از کارشناسان مشاوره رایگان دریافت نمایید.

 

  • تقسیم بندی بهینه در محیط اداری
  • ممانعت از سرو صدا و نویز و کمک به افزایش راندمان کارکنان
  • زیبا کردن دکوراسیون
  • صرفه جویی در همه هزینه ها
  • تقسیم بندی محیط کار در اسرع وقت بدون آسیب رسیدن به ساختمان
  • صرفه جویی در زمان با سرعت بالا در طراحی و نصب پارتیشن
  • حفظ حریم خصوصی کارمندان

آکوستیک و عایق صدا عامل مهم انتخاب پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای برای شرکت

کارکنان زمان قابل توجهی از کل شبانه روزشان را در فضای کاری سپری می‌کنند، بنابراین محیط کاری بایستی آرام و دلپذیر و مفرح باشد. به همین علت، پارتیشن اداری که انتخاب میکندی را می‌بایست به نحوی انتخاب کنید که سروصدای مزاحم را به حداقل برساند به نحوی که مطمئن شوید کارکنان‌تان روی کارشان تمرکز حداکثری را دارند.

پارتیشن شیشه ای بخشی از انواع پارتیشن اداری محسوب می شود. پارتیشن  (partition) در لغت به معنی جداسازی و قسمت‌بندی در هر چیزی می باشد.

بنا بر اعلام شیشکس، درگذشته این پارتیشن‌ها اغلب از چوب ساخته می‌شدند. پارتیشن‌های اداری  به صورت مجموعه‌ای بلند تا سقف امتداد داشته که دارای بخش های مختلف بودند. این بخش در نهایت به عنوان فضایی برای قرار دادن اشیاء تزئینی استفاده می شدند که از دو طرف قابل رویت بودند. پارتیشن‌ها درگذشته بیشتر برای تقسیم‌بندی در میان دو فضای پذیرایی و نشیمن مورد استفاده قرار می‌گرفتند.

 پارتیشن اداری می‌تواند شما را از نقل مکان کردن به اداره‌ای جدید آن هم صرفاً بخاطر داشتن فضای کاری بیشتر، بی‌نیاز سازد. به جای اتلاف سرمایه‌تان برای نقل مکان کردن به ساختمانی جدید، استفاده از پارتیشن اداری، هم کم هزینه‌تر خواهد بود و هم می‌توانید محیط خلاقانه‌تری طراحی کنید.

پارتیشن MDF:

در این نوع، تنها متریال بکار رفته چوب ام دی اف می‌باشد و حتی فریم و چارچوب پارتیشن‌ها نیز از جنس MDF است.

پارتیشن شیشه و MDF:

 در این حالت، از MDF تنها بعنوان چارچوب استفاده می‌شود و جنس خود پارتیشن از شیشه است.

پارتیشن MDF با استراکچر فولادی:

 در این حالت، از استراکچر فولادی برای ساخت اسکلت و چارچوب و از MDF بعنوان خود پارتیشن استفاده می‌شود.

پارتیشن شیشه‌ای با پروفایل آلومینیومی:

در این حالت، آلومینیوم بعنوان چارچوب و شیشه بعنوان خود پارتیشن استفاده می‌شود.

با توجه به سبک و استایل کاری ادارات، می‌توان از جنس و متریال مناسب برای طراحی پارتیشن اداری استفاده کرد.

قیمت پارتیشن شیشه ای

پارتیشن بندی شیشه ای با شیشه سکوریت

گذشته از شیوه محاسبه قیمت انواع پارتیشن، باید ارزش معماری هر نوع از پارتیشن لزوماً تعیین کننده قیمت پارتیشن های اداری باشد به این معنی که قیمت پایین محصول در برخی برندها شاید نتواند کاربری مورد انتظار ما را برآورده سازد. همانطور که قیمت بالای محصول غیرمنطقی است.

نمی توان دو نوع محصول با قابلیت های متفاوت را فقط بر پایه قیمت با یکدیگر مقایسه کرد. چرا که عوامل زیادی در قیمت گذاری پارتیشن موثر هستند از جمله آن ها جنس، رنگ، طرح، ابعاد و یراق آلات و... می باشند.

طراحی دکوراسیون اداری و مبلمان اداری باید دارای استانداردهای دکوراتیو، معماری و کاربردی باشد. زیرا که مشتریان این استانداردها را از مبلمان اداری می خواهند.

پارتیشن شیشه ای تک جداره

 

این پارتیشن ها از جنس ام دی اف و شیشه در اندازه های مختلف ساخته می شوند. ارتفاع پارتیشن ها قابل تنظیم به میزان دلخواه می باشد که این ارتفاع می توان کوتاه بلند یا نیمه بلند در نظر گرفته شود.

درب پارتیشن ارتفاع بیشتر از ۲ متر دارد و همچنین قابلیت نصب قفل و دستگیره و سایر ملزومات را دارا می باشد. این پارتیشن ها دارای استحکام بالا، قابل جابه جایی و کم هزینه هستند.

بر همین اساس، در پرتو وجود پارتیشن‌های شیشه ای اداری، تفکیک و مجزا کردن یک فضا، به نحو احسنت  و برجسته امکان‌پذیر می‌شود. از سوی دیگر، راهنمای خرید پارتیشن شیشه ای، برای رقم زدن یک خرید کاربردی و در عین حال راهگشا بسیار تاثیرگذار و مؤثر است. بدون اغراق، برخورداری از محیطی دارای نظم و انسجام، یکی از مؤلفه‌های اصلی و اساسی در هر فضای اداری و کاری به شمار می‌آید. یکی از گزینه‌های مقرون به صرفه و بسیار کاربردی در این زمینه، استفاده از پارتیشن اداری می‌باشد.

بر همین اساس، برای برخورداری از یک دکوراسیون اداری زیبا، شیک و در عین حال منسجم و منظم، راهنمای خرید پارتیشن اداری، نقش برجسته و بسزایی ایفا می‌کند.

با آگاهی از راهنمای خرید پارتیشن ، می‌توان فضای کاری مطلوب و مملو از انرژی‌های مثبت را بنیان نهاد. از سوی دیگر، با پراکنده ساختن انرژی‌های مثبت در محیط، علاوه بر دورشدن از استرس و فشار، افزایش چشمگیری در روحیه و بازده کاری پرسنل صورت می‌پذیرد.

ناگفته نماند که انتخاب دکوراسیون منحصر به فرد و متمایز، به نوعی احترام قائل شدن برای شخصیت و کارکنان در فضای اداری به شمار می‌آید. بر این اساس، با استفاده از راهنمای خرید جداکننده، می توان به سیاست‌ها و اهداف مد نظر سازمان یا شرکت، به میزان قابل توجهی نزدیک شد.

 



:: برچسب‌ها: پارتیشن شیشه ای , پرتیشن فریم لس , دکوراسیون اداری ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اکبر

پارتیشن های اداری

یک دفتر باید یک مکان کاربردی باشد که در آن از هر گوشه ای استفاده می شود ، اگرچه درست است که گاهی اوقات طرح آن دفتر یا دفتر اجازه آن را نمی دهد. در این موارد است که ما باید به دنبال راه حل بهینه ای باشیم که توزیع بهتری از فضا را در اختیار ما قرار دهد: پارتیشن یا پارتیشن برای دفتر.

 

در این پست ، ما به شما خواهیم گفت که پارتیشن های اداری چیست ، چه مزایایی دارند و چه گزینه ای بهترین گزینه برای دستیابی به حداکثر عملکرد و تطبیق پذیری است.

پارتیشن های اداری چیست؟

پارتیشن های اداری یا پارتیشن های تقسیم فضاهای موجود در دفتر ، عناصر تقسیم کننده ای هستند که به شما امکان جدا کردن فضاهای باز را بدون نیاز به کار یا ساخت دیوار یا دیوار می دهند. این پارتیشن ها امکان جدا سازی فضاها در دفتر را به روشی بصری و توزیعی فراهم می کنند ، اما به اندازه دیوار آجری از نظر صوتی جدا نمی شوند.

 

و اگرچه پارتیشن های اداری همیشه یکی از منابع مورد استفاده شرکت ها بوده اند ، اما یک گزینه کاملتر وجود دارد که محبوبیت روزافزون بیشتری پیدا می کند. پارتیشن متحرک

مزایای استفاده از پارتیشن های اداری:

حقیقت این است که دیوارهای پارتیشن اداری مزایای بسیاری نسبت به تفکیک فضاهای باز و ایجاد فضاهای مختلف یا ایستگاه های کاری با تفکیک بصری دارند.

 

اینها همه مزایای نصب صفحه های پارتیشن در دفتر شما است:

 

✅ برخلاف سایت های ساختمانی معمولی ، نصب پارتیشن های اداری سریع و تمیز است

آنها همچنین عنصری زیباشناختی و زیبا ، مدرن و نزدیک به دفتر کار شما هستند

✅ چند منظوره هستند: بسته به نیاز شرکت در هر زمان می توانید آنها را تا کنید یا باز کنید

✅ قیمت پارتیشن های اداری پایین تر از انجام بعضی کارها برای اصلاح طرح دفتر است

ver می توانید در هر کجا که می خواهید از همه فضاها استفاده کنید ، آنها را نصب کنید

انواع پارتیشن های اداری:

پارتیشن اداری انواع مختلفی دارد و بسته به نیاز هر شرکت ، انتخاب یکی یا دیگری جالب تر خواهد بود.

 

اینها انواع اصلی پارتیشن های اداری هستند:

 

پارتیشن های شیشه ای برای دفتر: به عنوان مثال ، اگر می خواهید محیط هایی را جدا کنید اما فضای شفاف و باز را ترک می کنید ، می توانید پارتیشن های شیشه ای را برای دفاتر انتخاب کنید که به شما احساس شفافیت ، درخشندگی و فضای لازم را می دهند. کاملترین گزینه در این مورد پارتیشن های شیشه ای متحرک است.

پارتیشن های کور: از طرف دیگر ، پارتیشن های دفتر کور نیز وجود دارد ، یعنی شفاف نیستند و یک جدایی بصری بین فضاها را نشان می دهند. این نوع پارتیشن برای دفتر اغلب برای ایجاد یک جدایی بصری مشخص تر بین مناطق جداگانه استفاده می شود.

پارتیشن های مختلط: این پارتیشن های پارتیشن برای دفاتر کار هستند که بخشی را با شیشه و بخشی دیگر را با پارتیشن مات یا کور ترکیب می کنند.

پارتیشن های موبایل: جایگزین پارتیشن های اداری

اکنون که با عمق بیشتری دانستید پارتیشن های اداری چیست و چگونه از آنها استفاده می کنید ، ممکن است فهمیده باشید که ضعف دارند. آنها فضاهای عملکردی مستقلی ایجاد نمی کنند ، فقط از نظر بصری جدا می شوند و این اغلب کافی نیست.

 

بنابراین کاملترین گزینه پارتیشنهای مدولار یا پارتیشن برای دفاتر است. برخلاف پارتیشن های اداری ، عملکرد این دیوارها مانند دیوار آجری است و فضاهایی کاملاً مستقل و انعطاف پذیر ایجاد می کنند.

 

در واقع ، تمام پارتیشن های موبایل از نظر صوتی و عایق صدا هستند و از حداکثر قابلیت بهره می برند و از تقسیم فضاها نهایت استفاده را می کنند. بعلاوه ، چون آنها دیوارهای تاشو هستند ، امکان برداشتن یا قرار دادن آنها در صورت لزوم در هر زمان وجود دارد. فقط پانل های پارتیشن متحرک باید تا شوند یا باز شوند.

 

 

 

کجا می توان از پارتیشن های اداری استفاده کرد؟

هر مکانی در دفتر می تواند کاندید مناسبی برای نصب پارتیشن های اداری باشد. از اتاق جلسات برای تبدیل شدن به یک اتاق چند منظوره گرفته تا ناهار خوری یا قهوه.

 

 

 

چه نوع پارتیشن اداری وجود دارد؟

پارتیشن اداری انواع مختلفی دارد و بسته به نیاز هر شرکت ، انتخاب یکی یا دیگری جالب تر خواهد بود.

 

اینها انواع اصلی پارتیشن های اداری هستند:

 

پارتیشن های شیشه ای برای دفاتر کار: به عنوان مثال ، اگر می خواهید محیط هایی را جدا کنید اما فضای شفاف و باز را ترک می کنید ، می توانید پارتیشن های شیشه ای موبایل را انتخاب کنید که به شما احساس شفافیت ، سبکی و فضا را می دهد.

پارتیشن های کور: از طرف دیگر ، پارتیشن های دفتر کور نیز وجود دارد ، یعنی شفاف نیستند و یک جدایی بصری بین فضاها را نشان می دهند. علاوه بر این ، هم در پارتیشن های شیشه ای برای دفاتر و یا در مواردی که کور هستند ، شما این امکان را دارید که پارتیشن های صوتی متحرک باشند و بنابراین به عایق صوتی بین فضاهای جداگانه دست پیدا کنید.

پارتیشن های مختلط: این پارتیشن های اداری هستند که یک قسمت را با پارتیشن های شیشه ای و قسمت دیگر را با پارتیشن هایی که نیستند ترکیب می کنند.

 

 

قیمت پارتیشن های اداری چقدر است؟

همانطور که قبلا گفتیم ، قیمت پارتیشن های اداری کمتر از انجام کارهای جامع برای اصلاح کل طرح سایت است. با این حال ، درست است که هزینه بسته به نیاز هر شرکت متفاوت خواهد بود زیرا بر نوع پارتیشن ، مترمربع مورد نیاز تأثیر می گذارد ... و اگر آن را با قیمت پارتیشن های موبایل مقایسه کنیم ، پارتیشن های اداری کمی ارزان تر ، گرچه باید در نظر داشته باشیم که این محصول یکسان نیست و کیفیت و عملکرد یکسانی را ارائه نمی دهند.

 

بنابراین بهتر است با یک متخصص تماس بگیرید تا به شما مشاوره دهد و بودجه شخصی متناسب با آنچه شرکت شما نیاز دارد را به شما پیشنهاد دهد.

 

 

 

پارتیشن های اداری را از کجا پیدا کنید؟

پارتیشن های اداری را می توانید در سایت های تخصصی مبلمان اداری پیدا کنید یا حتی مستقیماً به سراغ متخصصان ساخت و نصب پارتیشن های اداری بروید.

 

در مورد شرکت ما ، ما می توانیم بهترین گزینه را برای پارتیشن های اداری به شما ارائه دهیم ، زیرا ما در ساخت و نصب پارتیشن های موبایل برای جدا کردن فضاها در یک دفتر کار یا هر نوع ساخت و ساز دیگر متخصص هستیم. ما می توانیم بدون هیچ تعهدی در کمتر از 24 ساعت به شما مشاوره بدهیم و بودجه ای به شما پیشنهاد دهیم.



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 ارديبهشت 1400 | نظرات ()