پارتیشن های اداری: تمام راه حل های مناسب برای هر نیاز
نوشته شده توسط : اکبر

پارتیشن های اداری: تمام راه حل های مناسب برای هر نیاز

از دفتر معمول خسته شده اید؟ پس از چند سال فعالیت ، زمان ایجاد برخی تغییرات رسیده است: فضای باز دیگر مناسب نیست ، به خصوص از آنجا که تعداد کارمندان در حال افزایش است. اگر به گزینه هایی برای مدرن سازی دفتر فکر می کنید ، دیوارهای جداکننده پارتیشن اداری مناسب برای شماست.

پارتیشن اداری ساختارهای عمودی هستند که بدون نیاز به مداخلات سازه ای تقسیم فضاها را انجام می دهند ، با توجه به امکان مونتاژ و جدا کردن چندین بار آنها برای ایجاد همیشه محیط های مختلف.

برای انتخاب دقیق بهترین راه حل برای دفتر کار خود ، همیشه بهتر است به یک شرکت باتجربه در این بخش اعتماد کرده و با آن مشورت کنید تا بهترین انتخاب متناسب با نیازهای شما را شناسایی کنید.

 سالها درگیر طراحی و نصب پارتیشن های اداری ، سازه هایی برای تدارکات انبارها و محیط های کاری بوده است ، راه حل های مدرن و کارآمدی را که توسط یک تیم مجرب ایجاد شده است ، ارائه می دهد.

پیشنهاد ما شامل راه حل های سفارشی برای تقسیم اتاق ها و پیکربندی آنها با توجه به نیازهای مختلف ، دستیابی به مزایای قابل توجه عملکردی است: فضاهای کارآمدتر ، هزینه کمتر برای مبلمان و بازسازی ، راه حل های مدولار و همه کاره.

انواع پارتیشن های اداری

انتخاب پارتیشن های اداری به معنای ایجاد یک راه حل سفارشی برای فضای شما متناسب با وسایل منزل است.

پارتیشن شیشه ای

دیوارهای شفاف کریستال محبوب ترین انتخاب هستند. اینها با هر نوع محیطی سازگار می شوند و به لطف امکان مشاهده از طریق آنها ، ارتباط خود را با سایر اعضای تیم حفظ می کنند بدون اینکه تمرکز حواس خود را از دست دهند یا به حریم خصوصی همکاران حمله کنند.

مزیت بزرگ پارتیشن شیشه ای این است که محیط را با نور طبیعی روشن کنید و احساس گسترش فضا را ایجاد کنید. دیوارهای کریستالی - ظریف و بی انتها - احساس ایمنی را ایجاد می کنند: در صورت شکستگی ، شیشه های معتدل یا چند لایه به قطعات کوچک و بی ضرر تبدیل می شوند. با استفاده از فناوری های مدرن ، می توان با چاپ آرم شرکت یا الگوی تزئینی ، دیوار کریستال را سفارشی کرد.

پارتیشن های گچ تخته

پارتیشن های گچ تخته به دلیل سبک بودن و عایق بندی حرارتی و صوتی ، گزینه مناسبی برای دیوارهای سنگ تراشی هستند.

سلیقه و نیاز با گذشت زمان تغییر می کند. با انتخاب دیوارهای تخته گچ ، ایجاد تغییرات عملی و سریع امکان پذیر خواهد بود: این ماده همه کاره به شما امکان می دهد هر زمان که بخواهید رنگ دیوارها را تغییر دهید ، محیط را با توجه به وسایل اداری تغییر دهید.

ترکیب مواد مختلف باعث می شود دیوار نسوز و ضد آب باشد ، به همین دلیل دیوار گچ یکی از بهترین راه حل ها برای جداسازی فضاها در یک دفتر است.

پارتیشن های فلزی

پارتیشن ورق فلز حداکثر حریم خصوصی را تضمین می کنند و به لطف توانایی جدا کردن دفتر از محیط اطراف ، برای جلسات تیم ایده آل هستند.

اینها با توجه به دوام بیشتر و توانایی تغییر رنگ ، اینکه چندین بار بدون نیاز به تغییر در دیوارها رنگ آمیزی کرده اند ، همیشه کارایی بالایی از خود نشان داده اند.

چگونه پارتیشن مناسب دفتر خود را انتخاب کنیم

به طور خلاصه ، همانطور که با خواندن این مقاله درک خواهید کرد ، هیچ راهکاری برای تهیه و بهینه سازی فضاهای محل کار به روشی ساده ، سریع و اقتصادی کم ندارد. انتخاب مواد مورد استفاده - تخته گچ ، شیشه ، ورق فلز - به بودجه موجود و مهمتر از همه به نیازهای زیبایی و عملکرد بستگی دارد.

پارتیشن تخته گچ راه حل ایده آل برای ایجاد مناطق کار موقت است ، زیرا سبک بودن و کاربردی بودن دیوارهای ساخته شده از این ماده ، تغییرات مداوم را بدون نیاز به کارهای سنگ تراشی گران ، امکان پذیر می کند.

برعکس ، پارتیشن اداری شیشه ای راه حل ایده آل برای تقسیم فضاها با حفظ یک منظر کلی ، بدون از بین بردن روشنایی در فضای باز است.

سرانجام ، دیوارهای ورق فلزی: سبک ، ایمن و مقرون به صرفه ، همچنین برای محیط های بیرونی نیز مناسب هستند.





:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: